Notizie CLA

Studio in autonomia - Lingua italiana

Nov. 14, 2017

Si informano gli interessati che le attività di Studio in Autonomia per la Lingua Italiana, per il periodo ottobre-dicembre 2017, si svolgeranno ogni:

• martedì e mercoledì dalle 15:00 alle 17:00 presso il Laboratorio Multimediale del CLA (Cubo 25C, I piano).

Il servizio sarà attivo da martedì 31 ottobre 2017.

*****

We inform you that the University Language Centre (CLA) is currently organizing the self-study activities  devoted to Italian Language for international students who will be enrolled in a degree course at the University of Calabria (UNICAL) this academic year (2017/2018).

You can attend the activities every Tuesday and Wednesday at CLA:

• Tuesday and Wednesday from 2:30pm to 4:30pm at the Multimedia Language Lab (Cubo 25C, I piano).